satisfaction5_5Kundetilfredshed har høj fokus når vi løbende evaluerer og forbedrer vores ydelser til Conscensias kunder.

Resultatet af vores kundetilfredshedsundersøgelse i december 2014 viste at 94% af vores kunder bedømte kvaliteten af vores samarbejde og ydelser som enten fremragende, meget tilfredsstillende eller tilfredsstillende.

Derudover vurderede vores kunder at de i 2015 enten vil øge bemandingen eller bevare deres nuværende antal medarbejdere i deres teams, hvilket bekræfter at vores outsourcingmodel bringer stor værdi for vores kunder.

Vi er meget ydmyge og stolte af resultatet, og vil fortsætte med at ære den tillid og loyalitet fra vores kunder, ligesom vi vil bruge de kommentarer vi har modtaget, til at forbedre vores ydelser til vores kunder.

Pernille Hejle Pedersen
About Pernille Hejle Pedersen

Marketingkoordinator/PA, Conscensia, pep@conscensia.com